Fia ;D

Hallå! Jag känner mig lite halvseg och hängig. Känner inte för att göra så mycket, ska nog se på några avsnitt Andra avenyn tror jag. Jag är ganska trött för att det var någon som höll mig uppe sent och sen väckte Sanna mig imorse, för att vi skulle äta frukost och fortsätta se på Gossip.
Snackade precis med Carrobarro om lite allt mellan himmel och jord, hon är så rolig att prata med :)  Vilken tur att läraren satte oss i samma grupp i svenskan på det där grupparbetet, annars kanske vi aldrig hade varit kompisar idag! Lite rolig tanke ändå..
Med tanke på kompisar så ska ett av mina nyårslöften vara att höra av mig oftare till mina nära och kära. Jag är så himla dålig på att hålla kontakten, men det är sådan jag är och jag ska verkligen försöka förbättra mig!
Jag vill så gärna göra en nyårslista med saker som har hänt under året. Ska nog se till och fixa en sådan! Puss!

image2765
Grr

Kommentarer
Postat av: Alex

Mjo tog studenten i våras :) fast har jobbat i "bokförrådet" under hösten när folk ska ha sina saker, så har hängt kvar en del ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />