Fia ;D

Hallå! Kom precis hem från naprapaten som fixade till min snea rygg. Han var extra snäll idag så jag fick en armbåge på vardera skinka också eftersom jag var så stel. Han hittade även en muskelknut på sidan så jag fick en nål där. Haha! Ska dit igen och ha roligt nästa torsdag. Jag tycker verkligen att det är hemskt när det knackar och speciellt när han ska knäcka nacken!! Usch.
Jag försov mig och slog nytt sovrekord imorse! Jag vaknade först runt tio men sen råkade jag somna om. Sen ringde min stressklocka för jag slog bara upp ögonen och sen tittade jag på klockan som var halv 2! Jag har aldrig sovit så länge, lite läskigt! Haha panik uppstod då jag kom på att det var idag jag skulle till naprapaten halv 4. På med kläder och kuta mot bussen!
Nu ska jag lägga i soffan men först ska jag ta en ipren för det värker i ryggen. Pusspusspuss
image2729

Kommentarer
Postat av: Honey, I stole your jumper

usch det låter så läskigt när folk knäcker nacken!

Postat av: Saraa

Vilken fin bild , Ha en bra kväll :)

2007-12-27 @ 19:39:26
URL: http://ssarriizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />