Fia ;D

Det blev utgång på Tegelbruket i Täby igår med tjejerna! Fyfan vad roligt det var! Innan allt roliga började fick vi stå i kö och frysa i en timme. Då ringde jag och snackade med lite folk, hoppas dom inte tyckte jag var jobbig för jag tänkte inte på att klockan var ganska mycket. Och rätt som det var stod vi längst fram i kön och blev insläppta. Proppat med folk, bra musik, bra drag, skönt folk! Det blev en riktigt rolig natt med massa dans och annat skoj! Detaljerna behåller vi för oss själva. "Det som händer på Tegel, stannar på Tegel"  Nu ska jag hoppa in i en lång dusch sen ska jag sjunga singstar.  
Ikväll ska jag till Västergårdshallen och träffa Stefan och titta på när han och grabbarna,gubbarna spelar innebandy. Det ska bli trevligt, jag önskar bara att jag inte skulle vara så trött. Blev inte många timmar sömn inatt!

image2718
Självklart kördes det handduksdansen igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />