Fia ;D

189563-23
Försov mig imorse, jag skulle egentligen upp halv sju och cykla .Men sen snoozade jag och klev upp fem över sju istället. Hmm! Haha Men nu är dagens första pass avklarat, sen ska jag plugga lite matte och städa i rummet. Börjar klockan halv elva så jag får se hur mycket jag hinner med..
    Ikväll åker jag och Emmy hem till Linda och ser på Bonde söker fru uppföljningen. De gör en uppföljning efter ett halvår och ser hur det har gått för paren. Jag tror inte att det är så många som är tillsammans fortfarande. Det är nog bara två par, de par som blev riktigt kära som är tillsammans fortfarande, de andra två nördiga killarna har nog inte lyckats behålla sina tjejer. Stackarna. Det som jag tyckte var lite lustigt var när det var så många unga tjejer som sökte iår. Unga tjejer runt 20 år vill väll inte flytta ut på landet och bosätta sig när deras liv precis har börjat. De sökte ju bara dit för att vara med i tv och vinna "tävlingen", jag tror inte att de sökte dit för att de trodde bönderna var deras drömprins. Lite taskigt mot killarna som ville hitta sin kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />