Fia ;D

Hej! Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon, sen hade jag svenska som var min enda lektion idag. Lite onödig då vi hade eget arbete men sånt är livet. Efter det käkade jag mat med Carrobarro och löpargänget och snackade massa skvaller som vanligt. Träningen i sätra gick jävligt bra idag, riktigt nöjd!
Resten av kvällen har bestått av matteplugg och för ett tag sen plattade jag Marys hår. Helt okej rolig dag!

Bra att någon utanför löp äntligen har reagerat och tagit tag i matfrågan samt kylan på löp! Det kanske leder till någon förbättring, för våra röster verkar inte ha blivit hörda i alla fall!

image2656
Det var lite roligt för jag plattade håret på Mary och Mary flätade flätor på Sanna ;)
image2657
crazySanna
image2658
Halva, halva ;)

Kommentarer
Postat av: M

har tagit upp detta med dragiga fönster för....
Fortfarande inte åtgärdat... :O(

2007-12-18 @ 23:38:06
Postat av: mathilda

Svar: hihi ja! dock lite hemskt, tomten är ju ändå tomten ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />