Fia ;D

Host, host, host.
Natten till idag var riktigt hemsk för jag låg och hostade hela natten . Jag har haft rethosta under en längre tid och den vill inte ge med sig. Men den börjar bli bättre!  Kom precis hem från en hemskt seg dag i skolan och ska snart ner i styrkan och "kötta" . Jag är inte speciellt taggad men jag ska köra på ändå!
Efter styrkan blir det plugg, träningssnack och sova! Jag har inte fått sova ut än från i torsdags. I lördags var jag uppe halv åtta för att jag skulle träna med Enhörna och igår gick jag upp nio för att jag skulle jobba. Carro hade fixat ett extra jobb åt mig på hennes mammas jobb,kuvertering, man lägger massa papper i kuvert. Yeah!
En ganska lugn helg men för lite sömn! Jag och min hals behöver sömn. 
Men jag vet en som har fått mycket mindre sömn än mig, men det var det väl värt? Hihi ingen nämnd ingen klämd!
image2628
Oj vad jag ser ut på den här bilden, men den bjuder jag på. Badbeviset som ni alla har väntat på från uppföljningsträffen kommer här!
image2627

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe nu när jag inte har mkt för mig på praktiken sitter jag ju o läser er blogg typ hela tiden så jag måste klaga på att ni skriver för sällan! tänk på era trogna läsare ;P heheh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />