Fia ;D

"OJ JÄÄVLAR"
Imorse fick vi labba på naturkunskapen. Vi fick några ämnen med siffror på som vi skulle testa på olika sätt och försöka ta reda på vad det var för ämnen. Vi eldade och luktade och kokade, och det gick väll bra ända fram tills jag eldade magnesium som blossade upp så hastigt att jag ryggade tillbaka och skrek högt ; Oooj jävlar! Högt som bara den så att alla i klassrummet vänder sig åt vårat håll och kollar vad vi håller på med. Låter kanske lite nördigt men det är sånt som händer när man sätter sammare i labben. Haha!

Mördarpasset gick otroligt bra idag. Jag är riktigt nöjd och jag sänkte mig med en sekund från förra årets test! Yeah! Det var riktigt roligt att det gick så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />