Fia ;D

Godmorgon! Själv kom man precis upp från styrkan och nu väntar jag på att få hoppa in i en dusch för att sedan stressa till skolan. Jag måste ta ut pengar på statiol för att kunna beställa en skoltröja+mjukisbyxor och betala NT festbiljetten som är nästa torsdag. Mina pengar bara tar slut hela tiden, sen måste jag köpa massa julklappar och det blir inte bättre av att jag inte fick med mig min löparklocka från Norrköping. Någon måste ha råkat få med sig den hem för det var ingenting kvar i rummet. Men det läskiga är att jag nästan är helt 100% på att jag packade ner den, men tydligen inte. Så nu måste jag köpa en ny klocka för 1500kr. Bra Fia!
189563-35
Braiga låtar:
Leona Lewis- Bleeding love
Colbie CaillatBubbly

Kommentarer
Postat av: Micke

men när ska du sluta stressa jänta!? =) pöss

Postat av: M

No One med Alicia K är mkt bättre :O)

2007-12-07 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />