Fia ;D

Imorse fick jag gå till skolan i spöregn, så jag var inte på det bästa humöret precis när jag kom in innanför skoldörrarna. Men mitt humör ändrades då jag möttes av flummig musik och två utklädda bananer som gav mig en NT tidning. Det var lite halvroligt och jag blev genast lite gladare eftersom jag kunde sitta och bläddra i den när mattetimmen var som jobbigast!
Förra året möttes man av massa färgglada papper som att överallt på väggarna, men nu satt det bara några i samkorridoren. Roligt ändå, men det är inte alls lika bra skämt som förra året då vi hade de olika rollerna för de olika programmen. Nu är det bara att hålla tummarna att de har fått ihop en bra show utan trakasserierna mellan rollerna, så att det inte blir en tradition som suddas bort. NT veckan är ett bra avbrott från de vanliga skolveckorna!

image2550
image2551
image2552

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />