Emmy ;D

Kom precis hem från sätrahallen. Tränade bana tillsammans med Sanna och Sofia. Täby var där och hade en träningsdag, det var kul och träningen gick jättebra. Vi körde 4x4x150m vila 45 och seriepaus 4 min och jag är supernöjd med passet. För jag är fortfarande väldigt snuvig och hes. Jag har inte ont i halsen så jag bestämde mig för att prova på att träna idag. Och det gick bra så så förkyld kan jag inte vara, det låter nog värre än vad det är!

Ikväll ska jag städa rummet, bygga lite pussel och kolla på tv. Ta det lungt med andra ord :) Ska lägga mig i tid så att jag vaknar upp och kan andas genom näsan imorgon!!!

Ha det bra PUSS <3

image2728
Haha här ligger jag nergrävd i snön. Då var vi i Hede, och snön var över en meter djup!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena , alla drömmar vi om något här i livet , vad är din dröm ? i min blogg står en av mina drömmar men svara gärna i min blogg om din dröm för jag vill gärna veta
:)

Postat av: Becky

Hehe vad kul dt var den därgången:D

2007-12-27 @ 22:59:09
URL: http://rebeccatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />