Emmy ;D

Det är nu jag inser att jag inte borde sitta här i mjukiskläder och vara avundsjuk på de andra som ska ut och ha roligt inatt utan jag borde följa med dom. Men jag försöker intala mig själv att jag ändå har valt rätt, matten är snart färdigpluggad och jag ska snart börja med svenskan, sen ska jag försöka hinna med allt annat. Visst hade det varit superkul att gå ut men jag känner inte riktigt för det idag. Trött, heldag i skolan, träning och världens mensvärk. Men men det kommer fler gånger... :) Jag håller tummarna för alla partyprinsar och prinsessor ikväll!
189563-2520

Kommentarer
Postat av: Izza

Usch hata mensvärk!

Postat av: Anna

Tack så mycket!

Hoppas att du har haft en underbar Lucia!

Kram

2007-12-13 @ 21:36:13
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />