Emmy ;D

JAG ÄR TRÖTT, ARG OCH STRESSAD! Rummet är fortfarande lika stökigt, jag har massa plugg kvar och kalendern kunde tydligen inte ha "stående bilder" så nu har vi inte tillräckligt med bilder till kalendern. Som måste skickas in snart, vi måste ta beställningar och skicka in den. ÅÅÅÅHHH jag orkar inte!!!!

Dessutom är det inte så himla kul att jag inte fick kolla på bondesökerfrufinalen i fred. Först så snackade alla så att jag blev galen, då gick jag ner en våning. Där var dte först lungt sedan började alla slå i dom där jävla dörrarna!
Dessutom så sdhfsdbfglsdufhgldofmvdrtycusmkdfgdfsehae... (Men mina naglar är iallafall snyggt målade i fransk manikyr med en söt rosett på tummen)

Är inte på bra humör, förlåt mig! Ska se till att ni inte har läst detta tråkiga inlägg i onödan. Här bjuder jag på en bild på Fiemma som skulle vara med i kalendern men som kanske inte kan det pga att den "står" om ni förstår. 

                           Men titta och njut, lämna gärna en kommentar!

image2605

När jag ändå håller på kan jag ju ge er några andra bilder också...

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka roliga bilder! :o))
Hoppas humöret är bättre idag.
Jag missade hela Bonde... igår. Går det någon repris tro?
Ha en fin Lucia!
/Eva

Postat av: matte

planera mera!

2007-12-13 @ 19:14:16
Postat av: Jenny.

Shit va söt fia var på bilden, värsta modellen ;)

2007-12-14 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />