Emmy ;D

Har precis haft samtal med min tränare Richard. Vi planerade lite tävlingar och pratade hur träningen hade sett ut kommer att se ut under jullovet. Jag tycker att han är bra att prata med för han är bra på att lyssna, och så kommer han alltid med så svåra frågor som får mig att tänka på ett sätt som jag inte hade gjort tidigare. Det kan vara lite jobbigt också ibland, för då börjar jag fundera på massa saker som jag egentligen inte vill fundera på. Jag vill inte fundera på vissa saker för vissa saker kan jag aldrig sluta fundera på om jag har börjat fundera. Och ni som känner mig vet att jag funderar en hel del på allt möjligt hela tiden. Och ni som känner mig vet också att jag är mindre bra på att ta beslut, så att fundera på vad jag vill när jag inte vet vad jag vill är alltså lika med katastrof.

många, många tankar!

Nu ska jag måla naglarna med Mary, sedan så står det i min planering att jag ska städa rummet, sedan ska jag plugga svenska, och vid klockan är det bonde söker fru final haha, sedan ska jag plugga matte!
Ha det bra Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />