Emmy ;D

Fullt upp som vanligt. Vill inte klaga utan bara berätta att jag precis kom upp från samlingssalen, där har jag suttit och räknat matte stenhårt i över tre timmar. Och jag har fortfarande några uppgifter kvar! Shit det är verkligen inte lätt med matte c!

Innan matteplugget började så hade vi julmiddag här på löpet, vi fick julmust och stämningen var på topp. Det verkar som att vi löpare blir höga på socker (julmust) för alla var asflummiga haha! Jag är inte så förtjust i julbord, äter typ bara potatis, prinskorv och köttbullar. Så det är inte så mycket att hurra för!

Träningen idag gick väll bra och dåligt, beror på hur jag ser på det. Det fanns bra saker och det fanns mindre bra saker. Men jag tänker inte lägga allt för stor vikt vid att utvärdera det, det finns mycket annat att tänka på för tillfället!

Imorgon ska jag träna dubbelpass, till sollentuna centrum och fixa lite saker, skicka in fotokalendern och plugga!

189563-2519

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />