Mary ;D

Dagen har gått supersnabbt, som alla andra dagar går. Klockan tickar iväg och jag är fortfarande uppe, jag tror det är mina sidor från ettan som rinner i blodet. I ettan sov jag aldrig innan klockan tolv. Inget att skryta över egentligen, men sån var jag. Årets ettor verkar ju något tröttare. Thöhö. Borde ändra på det nu och gå å läga mig tidigare, I KNOW. Men det är så mycket jag vill göra, så många jag vill snacka/flumma med, så mycket som händer. Ska ta mig i kragen nån dag, typ nästa vecka, och lägga mig i tid och planera mina dagar lite bättre. ;)


Om 4 dagar fyller Legernes 16 år (en putti ettis)
Om 7 dagar fyller Sanna (på min kinesiska) och Jossan 18 år. + Min kompis Madde 17 år.
Om 9 dagar fyller jag 17 år.
Om 11 dagar fyller Hanna 17 år (från Kittelfjäll.)
Om 16 dagar fyller David 17 år.
Om 361 dagar fyller Adam 18 år.
Om 364 dagar fyller Anna 18 år. (En av mina rumskamrater i Kittelfjäll)

Kan lungt säga att September är värsta födelsedags månaden. Alla barn är gjorda i december vid jul och nyår. (Tomten?)


Godnatt på er, imorgon ska jag köra häckskolning och lite annat. För jag har börjat mitt nya tränigsliv (stolt). Med bålstyrka 3 ggr i veckan. Och jag ska bli proffs på häckskolnings-övningar. YEAAAHH!!

image1494


Kommentarer
Postat av: yolanda

jag fyller år om 14 dagar :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />