Mary ;D

Tjohej!

Dagen blev såklart inte som vi planerat.
(Kolla Sanna blogg). ;P

Imorgon ska jag inte göra tids-schema, för de håller jag ändå aldrig inte. haha

Gör imån :
¤ Träna (inte lika sent som idag, helst ljust ute.)
¤ Lägga in allt i min gaderob
¤ Öppna min fullproppade gaderob i mitt gamla rum
¤ Bära upp alla saker
¤ Sätta upp min nya-snyltar planch (En från telia som är typ 250x100 cm)
¤ Fika i Karlberg
¤ Laga mat med Sanna
¤ Lägga upp lite bilder från Kittelfjäll på bloggis


image1441
Behöver lite sol, NU!

Kommentarer
Postat av: Julia

Mycket att göra, men du klarar det nog :) Vad ska du göra när du tränar?

Postat av: j

Haha min garderob är också överfull, behöver en ny. Var ligger Karlberg btw?

2007-08-19 @ 01:31:42
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />