Mary ;D

Om en halvtimma kommer Nicki hit till Löp. Jag har bestämt att hon måste kolla hur jag bor innan vi går till Nina, där vi shcussas (gud jag kan verkligen inte stava det ordet) ner till stationen. Mina väskor är nu packade. Det blev inte så mycket som jag trodde så jag är superstolt ! =)

Har klippt av mina långa fina naglar. Snyft. När jag äntligen får långa naglar som inte delar sig måste jag klippa av dem. Mamma säger att jag har bra naglar för att man äter mer varierat på sommaren. Jag säger att jag har bra naglar för att jag har ätit hår och nagel tabletter. De är verkligen toppenbra! Fast de smakar blä.

Ååhh, jag kommer sakna bloggen!

Ta hand om er nu och lova att tänka på mig där uppe i Lappland. (Försökte lura en kompis att jag skulle upp å festa i Lappland för de har de bästa festerna där. Ett tag trodde jag att han skulle gå på det, men icke. "Men Määäry, inte skulle du. Alla vet ju att löpare bara festar på vintern!". Gör dom ? ;) )

image1399
örhängen: 15 spänn! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />