Mary ;D

Åhåj.

Jag kom på idag efter mitt lopp, när tårarna rann nerför kinderna och Eva och Adam sången (dancing in the moonlight) var på max på Fias ipod, att jag egentligen är jävligt lyckligt lottad. Jag har allt jag vill ha, å lite till.
 
Men jag kom också på, när mina tårar hade torkat, att det är tre saker jag inte har som jag vill ha. Därför har jag bestämt mig för att jag ska få dessa tre saker. Eller saker och saker.. Tyvärr kan jag inte berätta vad det är. Varför skriver jag då det här ? Hm. Kanske för att kunna fantisera om era tankar om ni skulle få reda på vad det är. Vah, skulle hon? Men gud, det trodde jag inte om henne- lågt! Ah, eller hur, som om inte alla drömmer om det? typ

Om exakt tolv timmar kommer jag förvantansfullt stå på centralen i Stockholm för att stiga på nattåget. Skönt att komma bort! Sen kommer jag tillbaka med nya krafter för att fixa dessa tre "saker". ;););)

LOVE YOU ALL! YOU MAKE MY DAY!

image1308
No, YOU MAKE MY DAY!

Kommentarer
Postat av: Lyckofé

Mary, Mary...tre önskningar ska du få och du kommer att fixa dina tre saker. "Det blir som man tänker..."

2007-08-11 @ 22:16:56
Postat av: matte

ha det så kul i kittelfjäll..hälsa alla kändisar från school och sen ses vi och handlar på ica maxi till helgerna!!

2007-08-12 @ 00:24:58
Postat av: Richard

Allt går inte på räls hela tiden, även om vi hoppas att nattåget gör det.. Kommer bli bra, var inte orolig!!!Richard

2007-08-12 @ 01:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />