Mary ;D

Idag åker jag till Eskilstuna. Kanske blir det här mitt sista inlägg på 9 dagar, kanske blir det inte det. För Pappa kanske tar med min laptop och då kan jag blogga. Då blir det bara 7 dagar utan mig. Snyft. För jag ska ju åka till Kittelfjäll i Lappland och plugga fältbiologi. HEJ, JAG ÄLSKAR ATT PLUGGA SÅ JAG GÖR DET TILLOCHMED PÅ SOMMARLOVET.
  Nää, men jag kanske föll för grupptrycket. De flesta som läser natur i tvåan på Rudbeck ska ju dit. (typ 100 pers). Så hur ska man annars hänga med i åh-kommer-du-ihåg-när-vi-hittade-den-utrotningshotade-lavan-snacket de kommande två åren? dahh.

Nä, nu ska jag fläta på Fisen och lägga in låtar på mobilen. See yaa!

image1374
Kittelfjäll ovanifrån. Ja, jag förstår att ni är avundsjuka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />