Mary ;D

Hej hopp!

Sitter och pratar med min kusin nu, hon skulle ringa nån kille men råkade ringa mig istället. Hihi :P

Den här helgen har vart toppen! Och 100 spänn på att veckan också kommer bli det =D Sanna och jag var en och en halv timme sena på lördagen. Det var för att vi skulle hem till Sannas syrra och fixa två tavlor som vi har gjort till E&F. Sanna hade fixat kort (200 st!) och ramar, så vi skulle bara klistra ihop allting. Det och bussresorna tog längre tid än vi hade räknat med så det var lite pinsamt att både smita ifrån allt fixa-fixa och sen komma sent. Men F&E blev jätteglada för tavlorna. ;D
 
Imorgon ska jag, Fia och Sanna tävla på DN-galans förtävlingar. Det ska bli superduperskoj. 800 m ska vi springa alla tre. Spännande ! (jaa, jag är nervös! ;) )

Pussen.

image1299

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till:D

2007-08-07 @ 10:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />