Mary ;D

Okey,
tänk er mig och Lollo skyndades till bussen efter en runda på stan. Hinner innan den åker och slår oss ner längst bak i bussen efter lite hejande på Bohus-folk. Hm. Vi har våra festisar i handen som vi har fått av Klick! som delade ut sånna i Göteborg idag. Jag- helt slut och varm- sätter upp fötterna på stolen tvärs emot. Ahhh, relax. =)
  10 minuter senare plingar det till i hela bussen. Alla flyger högt. Sen säger busschaffören:
- Kan du, tjejen, vara snäll och ta ner fötterna från sätet?
Jag skäms och gömmer mig bakom stolen framför efter att ha tagit ner fötterna. Viskar till Lollo.
- Vad hjälper det? De ser ju redan ut som hej-kom-å-hjälp-mig här ändå..
Lollo sprutar då ut all festis hon har i hela munnen över halva bussen. Men de var ju sant de jag sa. Alla säterna i bussen halvlåg ner eller var bortryckta. Man kunde typ inte sitta nånstans.

Det var dagens roliga händelse nr 1

Nr 2 kommer här.
Okey,
tänk er mig och Lollo skyndandes till bussen efter en runda på gymmet. Vi går förbi Radisson hotell och de är fullt med folk utanför ingången. Ahh, vad händer, tänker vi. Skyndar dit och ställer oss med alla andra människor. Får tillslut kontakt med en svensk bland alla tyskar (De tar över Göteborg!) och norrmän etc. Han berättar att Roling Stones ska komma ut här strax. Wow wow wow. Där står vi, hundraelva andra människor och en mörktonadbil, och väntar på att något ska hända. Vi provtar massa kort, missar vår buss. Hallå, man kan ju inte bara gå därifrån när man ska få se Roling Stones! Tänk och missa den chansen!!
  Men efter 40 min tror jag att hela fan-skaran är trötta på mitt å Lollos tjat så vi går till bussen.

Määähh, ångrar lite nu att vi gick. Jag kommer ju inte precis få se han nån gång i livet. Han lär la dö snart.

Borde ringa F&E, har inte hört om deras vilda kväll än (!!??) ;) Men jag tror de sover, vågar ej ringa så jag lägger in en bild på F&E istället. =)

image1264
(hej, jag försöker se cool ut
hej, jag försöker vinka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />