Mary ;D

Okey, nedräkningsdags!

8 timmar till jag springer Göteborgs GP, 1500 m.
3 dagar tills lördag. Hoppas att alla vet vad som händer denna härliga lördag nu!
6 dagar till DN-galan
11 dagar till jag åker till Lappland/Kittelfjäll
20 dagar till vi börjar skolan
23 dagar till JSM och USM
23 dagar till jag planerar att gå till tandläkaren.
39 dagar til jag fyller år
77 dagar till Gwen Stefani spelar i Globen!

Heeeeey, det är MINDRE ÄN 3 VECKOR tills vi börjar skolan! Ahhh, det betyder att 70% av lovet har gått. Panik någon? Vad tog all tid ivägen ? Det här är mitt näst sista sommarlov på gymnasiet. För efter trean kan de ju inte riktigt räknas som sommarlov eftersom man inte aldrig vet vad som väntar en. Skola, jobb, resa ? Hm. Jag har minsann min framtid utstakad (hemlig framtid) och
  alla är bjudna på mitt bröllop den 11-11-11 (11 novemeber 2011). Bli inte ledsna om vi skiljer oss dagen efter, men man kan ju inte bara låta datumet gå till spillo. =)) Nån mer som tänker gifta sig (?), är starkt på dubbel-trippel bröllop!

image1253

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är på !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />