Fia ;D

Hallå! Kom precis upp från maten och idag serverades det fisk. Men jag och Emmy som inte tål fisk fick potatis med rostbiff istället ;D Nam nam!
Ettorna har elevsamtal och när jag och Mary studsar glatt ner för trappen står hon där, en person som jag försöker undvika av vissa skäl. Jag mötte hennes blick men tittade sedan snabbt bort igen och gick bara förbi henne men Mary hälsade iallafall. Jag vet inte varför men det känns inte mer än rätt att ignorera henne efter allt hon ställt till med. Hon gjorde att en del av mitt förra år blev jobbigt i onödan. För alla dom där samtalen var faktiskt i onödan för det vi kom fram till var det vi försökte berätta redan från första stunden. Så när dom märkte att vi faktiskt hade rätt så sa dom "ja men nu ska vi inte spola tillbaka tiden utan nu ska vi titta frammåt istället". HAHA!
Jaja nu ska vi inte titta bakåt i tiden, nu ska vi titta framåt och just nu är det plugg med favoritDavid och Emsan som gäller! Pusspussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />