Fia ;D

Enligt en undersökning som Metro har gjort så tappar män 40 hårstrån om dagen, kvinnor omkring 70!

Jag tappar jättemycket hårstrån! Bara jag drar en hand genom håret så får jag med mig några hårstrån, så jag har jättekänsliga hårstrån! Om man är stressad tappar man säkert också massvis med hår bara pågrund av det!
Då måste jag ha tappat mer än 70 hårstrån om dagen!

Jag vet inte varför, men det känns som att jag inte har haft något sommarlov! Jag har verkligen haft fullt upp hela tiden! Jag började sommaren med en tävlingstrip till Holland. Veckan efter det började jag två veckors jobb på friidrottsskolan i Täby. När andra veckan hade slutat åkte vi samma dag till Göteborg för att tävla en helg.
Efter den helgen bar det av hemåt och då träffade vi Sanna och gick på Tom Tit och såg på film hemma hos henne. Dagen efter filmmyset åkte vi till löpetlägret som var ungefär en vecka. Efter det åkte jag och Emmy ner till Alingsås i tre veckor där jobb på campingen väntade.

Efter campingen for vi hemåt för två lugna och slappa veckor! HA, trodde vi ja!! Måndag- Så fort vi kom hem åkte vi och tränade med Sanna. Tisdag- Dagen efter fyllde vi år och då kom massa gäster. Onsdag- Gick vi ut med världensbästa marius. Torsdag- sova bort hela dagen och ut och träna Fredag- Träffa Sanna och handla mat inför lördagen+ städa! Sanna sov över! Lördag- städa och handla det sista, Partyparty! Söndag- Sov bort hela dagen, städa! Måndag- Sola+Bio! Tisdag: tävla. Onsdag: Emmy tävlade så vi hängde med och tittade på. Fredag- Stan med Marius. Lördag+söndag SM i E-tuna. Och den här veckan har vi jobbat!

SHIT jag har verkligen haft fullt upp! Inte konstigt att jag ibland har känt mig stressad när jag går från det ena till det andra. Men jag klagar alltid på att jag inte har något att göra och den här sommaren kan jag lugnt säga att jag har uttnyttjat varenda timme! Jag har haft planer för varje dag! Sommaren har varit rolig, jag har träffat mycket roligt folk samt upplevt många roliga händelser! Sommaren hade varit perfekt ifall jag inte hade varit tvungen att jobba så mycket! Men pengar är bra att ha och jag har inte direkt haft tråkigt på mina jobb! :) En kanon sommar helt enkelt! PUSSPUSSPUSS

image1411


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />