Fia ;D

Nu var sista jobbdagen avklarad! Jag stack lite tidigare eftersom det skulle bli så stressigt annars eftersom Sara kommer och hämtar mig vid 16.00 tiden. Nu ska jag blogga lite sen ska jag lägga mig och sova! Jag är inte så jättetrött men jag kanske blir det senare ;)
Idag var det faktiskt ganska slappt på jobbet. Barnen var som små änglar och lyssnade verkligen på vad jag sa :) Det var skönt för igår fick jag skrika som en tok! Men som sagt det kanske man väljer själv! 
Idag hann vi med allt mätande och tidtagande innan lunchen och sen på lunchrasten fixade jag klart alla t-shirts och diplom så att Veroncia, Gustaf och Erik kan dela ut dem sen.

Undra hur det kommer gå för Veroncia. Det är så att killarna är ganska slappa så hon kommer nog få göra det mesta själv, stackarn! Men det fixar hon nog. Men det gulliga var när jag samlade min grupp för att berätta att jag var tvungen att gå tidigare för att jag skulle tävla och att dom skulle få ha kvar killarna och Veroncia.
Då sa lilla Jacob: Men ååh det kommer aldrig fungera!! NAW! Haha och rätt åt er slappisar! Bara ni inte blir slappa nu så att barnen får lida av det!

Veckorna på Täby friidrottskola har varit roliga! Visst att det kan ha varit jobbigt ibland men jag tycker att det postitiva vinner över de negativa sakerna! Jag gillar att ha ansvar och planera, och det fick jag ju dom här veckorna eftersom jag fick vara gruppledare alla tre veckor :)
image1406
image1407
image1408
image1409
image1410
Lite bilder från tidigare veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />