Fia ;D

Äntligen hemma! Massa strul med bussar och tåg... Nu käkar jag fil med flingor sen ska jag ta en dusch, efter duschen måste jag sova för jag ska upp imorgon vid sjutiden. Jobbajobbajobba! Kanske sista jobbdagen, för jag ska vara hare på fredag på kvinnornas 800meters lopp. Jag måste snacka lite med Sara och Anna hur dom tar sig dit och så först sen får jag se hur jag gör!

Jag persade idag! Det blev ett perfekt lopp med regn och omstart! Me like! :) Haha jag var lite seg i början men sen kom jag på upploppet med värsta trycket ;) YEAH! Det var roligt och träffa alla igen!

Snackade med min favoritMary nyss, hon hade det bra och hon trivdes i sin grupp som tydligen var flummig. Vilket passar henne jättebra! ;D De hade gått promenad och plockat blommor och på fredag ska dom ha prov ;S Haha! Ni får säkert höra massa om veckan när hon kommer hem ihelgen :) Pusspusspuss
image1402

Kommentarer
Postat av: M

...im running in the rain, singing and running in the rain...

2007-08-16 @ 11:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />