Fia ;D

Godmorgon, godmorgon! Det är en härlig morgon för solen skiner och jag är pigg! Idag känns det som att det kommer bli en bra dag både på jobbet och även senare ikväll. För ikväll blir det picknick med tjejerna :) Mycket trevligt! Vi ska träna ihop med Anna på vallen efter jobbet, sen ska vi åka med hem till henne och se hur hon bor och så, sen åker vi tillsammans och möter de andra :) Det är Lena som har fixat ihop picknicken lite som en avskedspicknick eftersom hon åker till USA om knappt en vecka. Spännande! Jag vill också dit efter gymnasiet!
Nu ska jag fortsätta äta min underbart goda kaviarmacka och min underbara fil med de mest underbara flingorna! Som sagt det blir som man tänker och igår tänkte jag alldeles för negativt om allt, så idag har jag bestämt mig för att tänka positivt! Får se hur det går :) Pusspusspuss
image1401

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />