Fia ;D

Heej! Kom precis upp från ett försök att bära upp våra nya garderober som står i entrén. Det gick inge vidare bra för dom var ganska tunga och svåra att lyfta. Vad dumma vi var när vi trodde att vi skulle klara av att lyfta upp dem för tre våningar. Jaja det var värt ett försök! Vi tänkte be Kustis hjälpa oss men han sitter vid tvn och orkar inte, så vi får säga till Richard så fixar han säkert det! :) Idag har vi varit på Ikea i Barkarby och gjort några fina inköp och sen har vi jobbat!

Första dagen på jobbet var hemskt seg! Killarna i gruppen bråkade och tjejerna grät. Jag kan inte alla namn. Vi har tre Jacob, två Ellen och två Malin. Killarna i gruppen springer omkring och bråkar med barnen i de andra grupperna. Vi har ingen lugn plats att sitta på lunchen. Vi har massa barn omkring oss hela tiden som frågar oss dumma frågor. Vi har barn som klänger på oss. Vi har barn som inte vill vara med. Vi har det tufft!

Gud vilket deprimerande stycke! Men idag kändes verkligen allting hopplöst, jag hade ingen ork och det det blir inte bättre av att jag fick sköta det mesta själv då mina medhjälpare satt på sidan om och slappade. Jag hade ingen ork att säga till dem och det skulle bara kännas så dumt!
Jag som tyckte att det skulle vara roligt att jobba på friidrottsskolan, planera dagarna och aktiviterna. Men nu känns det inte lika roligt längre men förhoppningvis kommer det vända, jag har haft en tuff helg med tidig väckning. Så ifall jag får lite sömn kommer det här nog bli bra!
image1400
Någon jeansreklam ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />