Fia ;D

Godmorgon, godmorgon! Vaknade upp och tittade på min mobil för att se vad klockan var ( hade tagit ner min väggklocka inatt eftersom jag störde mig på tickandet ) Och den var bara halv tio, och jag var hur pigg som helst! Men jag låg ändå kvar för man kan ju inte gå upp halv tio!! Men sen märkte jag att jag hade fått två sms inatt så det var bara till att ligga kvar och svara på smsen ;)

Idag väntar städning, städning! Fyfan vad det ser ut i mitt rum, jag har verkligen inte brytt mig nu dom senaste dagarna. Jag har bara slängt kläder och grejer lite hursomhelst i mitt rum. Och då är det inte lätt att hitta grejer, det märkte jag igår när jag skulle stressa till bussen...

Maria:  Jag skrev så kortfattat om våran kväll, eftersom jag tänkte lämna alla detaljer åt läsarnas fantasi! Haha och om den berömda trappans händelse får bara vip höra ;D
image1268

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag haatar klockor som tickar. =P

2007-08-03 @ 20:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />