Fia ;D

Hallå hallå! Kom precis hem från ett väldigt roligt träningspass med Sannis i Kusen. Vi körde distans och sprang lite hur som helst där i skogen ;)  Haha! Det gick ganska bra idag fast jag var trött från gårdagens pass...

Sen var jag trött för en annan sak också, vi var ute med Majzan igår! Fyfan vilken rolig och händelsefull kväll/natt. Jag orkar inte skriva allt här med det hände massa saker och det blev en hel del flörtande ;) Det var helt klart en godkänd första utgång! Allt började ju redan på Fridays där vi blev bjudna till vip på La Roy där vi också spenderade resten av kvällen :) Fyfan vad vi äger tjejer, det här var bara en rolig kväll. Och framöver väntar flera sådana, om inte roligare :) Haha här kommer lite bilder innan vi stack iväg, tagna av min sötaste Jenny :)
image1258
image1259
image1260
image1261
image1262
image1263

FYFAN VILKEN ROLIG KVÄLL VI HADE IGÅR TJEJER! DET HÄR MÅSTE VI VERKLIGEN GÖRA OM, SNART! :D
PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Majzaaaaaaaaaan

Världens bästa tvillingar. Det är ni det :). Men jag är lite besviken över att du inte berättade om den berömda trappan Fia.. ;)thihi

2007-08-03 @ 00:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />