Fia ;D " DN GALAN"

Igår var det DN galan som gällde hela långa dagen! Gänget tog pendeln upp och alla höll på att dö av värmen, men vi klarade oss och kom till stadion runt tvåtiden. Sen hämtade vi nummerlapparna och då träffade vi Richard och Anna. Då gav Mary vårat förslag till rumsindelningen men när han tittade på den så sa han att vi hade glömt en person så vi måste göra om den, igen! Jag vet inte hur många gånger vi har fått göra om den. Jag vet itne varför vi gör det, för det är inte så att Richard kommer följa den skissen. Men men det är roligt ;)

Vi skulle köra 800m i värmen och det började med att det var upprop 20min och då fick vi typ sitta stilla på stolar i en kvart innan vi skulle köra. Annorlunda upplevelse för man brukar få köra stegringar och sånt men nej nu skulle vi stanna kvar där i tältet. Sen när vi kom ut så fick vi köra en stegring sen var det dags ;D Jag fick första banan och Mary fick bana tre tillsammans med en annan. Hade fått i uppgift att hänga på en tjej från Lidingö men jag släppte henne, så Mary tog igen luckan så jag la mig i rygg på henne istället. Det blev en liten lucka mellan mig och Mary men vid 200meter kvar gick jag om och kom i mål med ett nytt pers på 2.10.49!! :D Mary sprang sitt näst snabbaste lopp så hon gjorde också ett kanonlopp! Sanna som sprang i loppet innan gjorde också ett bra resultat!

Sen duschade vi och sen gick vi till 7-Eleven och köpte mat och sen satte vi oss på läktaren och tittade på tävlingarna. Det var en kanonkväll med fint väder och bra tävlingsresultat :)

image1331
Jag och Marygumman efter loppet ;D

Kommentarer
Postat av: Mikael

Grattis fia! och du som sa att det skulle gå dåligt:P men de va ju super av dig! hörs =)

2007-08-08 @ 11:51:10
Postat av: Lena

Grattis till superlopp Fisen:) (Riktat till er alla som det gick bra för förstås!)
Vi hörs!
Puss

2007-08-08 @ 19:01:10
Postat av: Jenny.

FOTO JENNY KOSKINEN :D

2007-08-09 @ 15:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />