Emmy ;D

När jag var och storhandlade med familjen idag så fastnade jag och pappa som vanligt på bokavdelningen.
Då upptäckte jag att en av mina favoritförfattarinnor har släppt en ny bok :D
Kajsa Ingemarsson har släppt en bok iår som heter Lyckans hjul och den verkar vara minst lika bra hennes andra böcker! Den bara måste jag köpa när den har kommit ut på pocket för jag tycker bättre om pocketböcker av två olika anledningar, dels är de mindre och dels kostar de mindre ;)
Det hela började med att jag läste Små citroner gula, sträckläste den och därefter köpte jag hennes andra böcker Inte enklare än så, På det fjärde ska det ske och Men ryske vännen.

Jag rekommenderar verkligen dessa böcker, de är otroligt bra!

image1449



På alla bokomslag är det alltid en hand, som ni kanske kan se. Jag har funderat på om det bara är en ren slump eller om det symboliserar något. eller om det bara är något hon vill att hennes bokomslag ska kännetecknas med. Är det någon som har något förslag? Jag är nog inne på att handen symboliserar något haha ;)

Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: matte

det får vi klura på emmy!!

2007-08-19 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />