Emmy ;D

Jag är trött, trött, trött, trött ;)
Idag har jag tävlat för första gången på över fyra veckor! Jag sprang lilla Dn-galan 200m i flickor 19. Jag kom fyra, sprang halvsekunden över pers så jag var inte så jättenöjd efteråt. Så som vanligt så smet jag undan, undvek att prata med alla. Tillslut så hade jag återhämtat mig och intalat mig att strunta i dte och ta nya tag tills på fredag! Pratade med tränare Richard som tyckte att jag hade sprungit lite konstigt, eller jag hade inte samma löpstil som förut. Och det berode ju på min rygg som jag har haft ont i sen igår, så efter några samtal så hittade vi en kiropraktor som kunde hjälpa mig. Så efter tävlingen åkte vi till honom, knäckte ryggen och nacken och efter det så åktre vi till Heron city och åt mat.
Nu sitter jag här och kollar på bilderna från idag, tänker tillbaka på loppet, och inser att jag sprang ändå rätt bra om man tänkte på förutsättningarna (ont i rygg och tå, förseningar och motvind) haha vadå expert påå att hitta bortförklaringar ;) Nej jag skyller inte på någonting, jag sprang helt enkelt inte så himla bra idag, så är dte! Det kan inte alltid gå bra, dte är bara att inse det! Och det viktigaste var ju att dte var roligt, för dte var det faktiskt, man blev filmad innan starten som värsta proffsen haha ;) Synd att dte inte gick att kolla på inspelningen på datorn, på dn galans hemsida. Ska kolla om dte går imorgon :) Nu ska jag snart gå och soova :)

Här kommer lite bilder...
image1333
Här är jag innan start med på storbildsskärmen ;)
image1335
Här springer jag på bana tre
image1334
Här är jag efter loppet :)

Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jocke

Magrutorna där Emmy, grr ;)

Postat av: Mum

Coolt att föja ditt lopp hemifrån

2007-08-09 @ 01:25:03
Postat av: Rebecca

Ser ut som om du fått de där efterlängtade magrutorna nu iaf :D:D

2007-08-09 @ 22:21:54
URL: http://rebeccatherese.blogg.se
Postat av: matte

håller med om magrutorna...bra jobbat emmy!

2007-08-09 @ 23:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />