Mary ;D

Terräng SM är över, iaf fall för min del. Skönt faktist. =) Gissa hur de gick då? Jag kom tvåa, supernöjd! Banan var sådan som jag gillar, nerför och uppför. Skoj! Tre backar var de varje varv, 2x2 km. Sista varvet tappde jag för att mina ben bara dog. Var helt slut. Ajsing.
      Är jätteglad för alla som hejar på en överallt. Sånt blir man verkligen glad för!
Imorgon är de massa från löp som springer. Bla Fisen. Ahh, å hon har fixat sig in i en bil hos Säveldalarna imån. Från Halmstad till Göteborg. För Fia ska ju till mig denna helg. Yeah!

Ska vi simma till Tjörn bron, du å jag?
(Tänk er en otroligt varm dag när man är ute med båten på en ö och snorklar efter fin-fina snäckor. That´s life!)
image523

Kommentarer
Postat av: MAJZAN

Grattiiiiis sötnos:D

2007-04-29 @ 10:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />