Mary ;D

Yooho!

Kollade min mejl nyss och där fanns ett erbjudande, från Indiska, på 20% på alla solglasögon om man var medlem. Och de är jag, såklart! Erbjudandet går ut på söndag tror jag, men du kan också bli medlem på hemsidan (
här) och skriva ut kupongen! Jag kollade faktist på solglasögon från Indiska igår, för min komis har ett par jättefina därifrån. Tänkte nästan köpa ett par. Tur att jag kollade min mejl innan. thihi

Såg också ett par fina gula skor för 159 kr på indiska. De finns också i grönt, svart, rött och vitt tror jag. Men gult var lätt gulligast ;D

Nu ska jag plugga matte, yeahh (PQ-formeln! <- nu har jag lärt mig den, Lollo, bättre sent än aldrig. Som jag brukar säga. haha)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

får man ite se bild opå dom då ? :P

2007-04-19 @ 09:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />