Mary ;D

GBG X C!
Det var otroligt supervarmt väder så jag sprang i shorts och linne, kändes som sommar. Banan har jag sprungit två år innan (1:a året tvåa, 2:a året etta). Och idag så vann jag, min klass! Sprang nästan 1 min snabbare detta året än förra på samma bana. 4km. Yiiey!
Tiden: 14.23!
      Tessan och Lena sprang också, de kom etta respektive tvåa i F19 och Tessan tog mitt banrekord på banan ;)
Priset var 1000 spänn på Löp&Skokleniken. Yeah! Var där och tittade efteråt, men utbudet var inte så stort. Vill ha ett par lätta skor, men de hade inga bra :/

Städade lite i gaderoben och hittade en söt blommig tröja som jag har glömt bort. Borde städa hela mitt rum här hemma egenltigen. Allt ligger bara överallt så jag hittar nya saker varje gång jag är hemma :P
     Har också hunnit med att kika i Emmaus (en secondhand affär) och hittat en fin gul tröja. 60 spänn.
Woho för secondhand ;)

Nu ska jag sola!
Ciao.

image384

Ser ni att den rör på sig? Spoooky ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />