Mary ;D

HOOOLAAA!

Yeaaahh, I'm back. =D

En lista från Spanien:

Jag...

  • .. blev beroende av socker (minst tre påsar, på typ allt, varje måltid)
  • .. har snart lyssnat sönder beautifulmorning av Ace of base. (har den som väckningsignal, lyssnar på den i duschen, å sen hela dagen.. etc Hajar ni hur jag lyssnar sönder låter eller?;P )
  • .. har ätit ihjäl mig på jordgubbar (självklart med socker på!)
  • .. har kommit underfull med att spanska tanter inte vet vad varken kö är eller vad english please betyder.
  • .. har blivit mobbad för att min göteborgska har blivit stockholmska. (Tack tack tack, kära stocholmare.)
  • .. har försökt övertala göteborgarna att alla stocholmare visst inte är dryga och överlägsna. (jobbar på de iaf :)

Bilder får ni senare. Kommer snart på få 1800 bilder, typ. yeeah. Fast här är en från förra året när jag var i Portugal. Jag och min brorson Kalle står och posar vid soptunnerna. hihi ;D

image348

Nu är de bara jävligt skönt att vara hemma. Och att få träffa alla här hemma! Saknat alla otroligt mycket. Är faktist glad för all den medkänsla jag fick för mitt fejk-brutna ben. Jag visste inte om de själv fören några sms:ade och undrade hur de var med mig. haha ;D


Kommentarer
Postat av: Malin

Mary hjärtat, jag saknar dig =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />