Fia ;D

Godmorgon! Kom precis upp från frukosten som jag segade mig igenom för jag var hur trött som helst... Jag fick i mig filen i allafall ;D Ska snart upp och packa för denna långhelg som väntar! Gud vad skönt med låååång helg, och sen ska jag ju stanna kvar hos Mary efter loppet på söndag :D Det ska bli jätteskoj, jag ska få klappa hennes höns! Hahaha! Hon har faktiskt höns, lite lantis enligt mig men vi får se vad jag tycker efter att jag varit där! :)

I helgen är det Terräng SM i Halmstad, en fin stad har jag hört ;) Mitt lopp går på söndag men jag åker upp med enhörna gänget idag! Ska nog dela rum med Sanna och det blir roligt för vi träffas ju inte så ofta :) haha stackars Adam som kommer behöva sitta 5 timmar med oss och höra på vårat babbel! ( vi åker ner med honom)
Det ska bli jätte roligt och springa, det har känts bra på de senaste terräng loppen och jag är taggad för att göra ett bra lopp! Ska bara springa på och göra mitt bästa, mer kan man inte göra :)
Nu måste jag upp och packa!! Men vi kanske hörs sen senare, får se lite för det kan bli lite tajt! Men annars får ni ha det bra allesammans! Jag lovar att ha det jättebra med min pollenallergi och allt ;D haha Pusss!
189563-497

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiee :D

2007-04-28 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />