Fia ;D

Hej! nu står jag här och väntar på att nästa lektion ska börja... lite segt med en timmes rast men aja jag ska inte klaga. Livslustdagen började med att en livscoach snackade om massa val man hade i livet och massa annat. det var ganska intressent faktiskt.
Sen hade vi skrattyoga det var lite annorlunda. vi var ett tjugotal personer som samlades i ett klassrum och skrattade.haha låter lite flummigt och det var det också vi gjorde massa olika övningar, det hördes mest massa fakegarv men de övergick sedan till vanliga garv då man insåg hur fånig man lät :) En rolig upplevelse!
Snart ska vi iväg på meditation det ska bli intressant och se hur det fungerar!

När jag inte hade något annat för mig nu på denna evighetsrast så tittade jag runt på olika bloggar och då fick jag se en hemskt sak som jag kopierade från mattes och frasses blogg:
"Sitter nu här vid datorn bredvid en arg FIA KOSKINEN som säger att jag är en tönt. Vav trevligt, va kul, jaha...man reagerar inte längre för hon har andvänt sönder ordet. Men jag hoppas att hon blir på humör efter lite skrattyoga"

Jag använder verkligen ordet tönt hela tiden! inte bra, inte bra! Det måste ske en förändring för hur kul är det att gå runt och säga tönt till folk haha :) Så nu för sista gången: ha det bra töööönt! CIAO Pusss!


Kommentarer
Postat av: Jenny.

Amagad assåh fija duh eh miiiin id00l : D !

2007-04-28 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />