Fia ;D

Hallå! Dagen har varit seeeg!

Det började med en dubbeltimme idrott då vi såg på en film om livräddning och övade på hur man lindade en stukad fot, sedan spelade vi basket sista timmen. Visst det kan vara bra att repetera men det var ändå lite segt!

Sedan var det träning, massa intervaller då man bara sprang och sprang och sprang! Var verkligen inte på humör för långintervaller idag speciellt inte när de innehöll värsta backen! haha :)

Sedan åkte jag Emmy och Mary in till sollentuna för att vi skulle till apoteket och köpa ansiktstvätt och sånt, men dumma som vi var åkte vi in till Sollentuna och när vi väl sitter på bussen så kommer vi på att de inte har apoteket där. Eller vi visste inte det då men vi fick höra det sen... haha aja så vi gick till hälsokost och kollade efter lite vitaminer och sen tog vi en glass på macdonalds sen tog vi 522 till Stinsen.

Väl hemma så sätter vi oss och äter då märker jag att jag har en maska på mina favoritstumpbyxor med blommor på, då blev jag irriterad! Grrr! Sen berättar Linnea att det faktiskt finns apotek i sollentuna precis brevid hälsokost där vi var! haha så vi var precis brevid ett apotek men visste det inte och åkte till stinsen, omväg JAA! haha men då lärde vi oss något nytt i allafall ;P Men lite störande haha :)

Sen hade vi matmöte ikväll om hur vi tycker maten är här på löp! Det var lite segt för direkt när man sa något hoppade massa på en och typ bra "nej men så är det inte, jag tycker att..... "

Nu är det DH det är inte irriterande, så min kväll slutar förhoppningsvis bra och sen ska vi dra till tåget som går 22.22 :) Det ska bli nice nice! Haha ursäkta för mitt irriterande inlägg, jag har varit lite sur hela dagen så jag var tvungen att skriva av mig lite. Jag tror att jag behöver ett lyckopiller ;D haha Ha det bra pusss

Kommentarer
Postat av: Mum

Hm, vart ska du med tåget kl 22.22 ??!!

2007-04-24 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />