Fia ;D

Hejhej :) Kom till löp för ett tag sen, först käkade vi på burger king det var gottigott gott!! Sen tog jag en lång varm dusch eftersom jag frös jätte mycket. Det gick helt okej idag, jag sprang på bra i början och jag skulle egentligen ha ökat på sista varvet men det blev inte så för jag var jätte trött! hade värsta syran på spurten som inte blev någon spurt jag typ halvgick! Det var första gången jag har blivit så trött på ett terräng lopp, syra liksom haha men det är ju så det ska vara men det hade varit skönt och lägga in en spurt men aja ;D Nästa helg är det terräng SM i Halmstad som gäller ;D Nice nice! Pusss

Kommentarer
Postat av: Mum

Du sprang bra idag :O)

2007-04-22 @ 18:50:38
Postat av: TobbeTrollkarl

Får man verkligen äta på burger king om man går på Löpet? ;P

Lycka till på SM !
/ TT

2007-04-26 @ 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />