Fia ;D

Halloj! Kom precis hem från Enhörna, sprang ju påsksmällen som ni kanske vet ;P ( eftersom jag skrev det i förra inlägget) Det gick faktiskt jätte bra idag med tanke på snöovädret och fötter och jaa det gick helt enkelt bra :)
Det kändes tungt det första varvet men sen på sista ökade jag och tog några stycken! Så det var ett bra lopp! Nästa tävling blir nog turebergsstafetten eller sthlm DM... (Intresseklubben antecknar) ;D
   Här är några av enhörnalöparna+ sarisen ;D

Idag snackade jag även med tvillingarna från Ludvika som ska börja på löp efter sommaren... Dom var jättetrevliga och det ska bli roligt att få ett till tvillingpar till löp, då kan vi snacka lite tvillingsnack ;D Såå jävla coolt!
Vi snackade lite och dom frågade lite om löpet och så :)  Näe nu ska jag kila, ha det bra Pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har glömt att skriva vem som tog alla fina bilder :P

2007-04-09 @ 15:11:56
Postat av: Mum

Alla vet ju att det är du Emsam som är världs bäst på att fota :O)

2007-04-10 @ 08:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />