Fia ;D

Det är ju helt otroligt! När jag vinklade persiennerna imorse så såg jag massa snö på marken och stora snöflingor som singlade ner från himeln."Jag ser det snöa, jag ser det snöa, det var väl INTE roligt, hurra!"
Hallååå? Jag hade hört något om att det skulle komma en snöstorm, men eftersom vi har haft så fint väder nu så trodde jag verkligen inte att det skulle börja snöa igen... Det ska ju inte bli snö igen, jag vill ha vår, sol, värme!!!
Haha och idag ska jag springa Påsksmällen, brrr! Men det blir väl nice :) Nu ska jag käka frukost! Pusss!
image347

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, i morgon åker jag till Rom och 20-gradig värme. Sug på den ni! :)

2007-04-09 @ 23:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />