Fia ;D

Godmorgon! Sitter och kollar runt efter lite bra låtar som jag kan fixa till ipoden, för jag har börjat tröttna på mina låtar nu faktiskt. Och jag är sån att jag inte kan lyssna klart på en hel låt utan när jag har hört lite av en låt så byter jag eftersom jag har tröttnat, haha jag vet jag är lite speciell :)
Här kommer några tips på bra låtar:
Akon - Dont matter
Melody Club - Fever fever
Fall Out
Boy- This aint a scene, its an arms race video
Gwen Stefani- My sweet Escape
Snook- Inga problem
Mika- Grace kelly
The Fray- How to save a life

Här är några av låtarna som kommer finnas på min ipod ;)  Har ni något tips på någon bra låt?
Gissa vilken radiostation jag lyssnar på ;) Haha svårt...

Kommentarer
Postat av: Mikael

Dessa e riktit bra ;):P

Michael Jackson - Man in the mirror
Lars Winnerbäck - Vår för Hjärter dam
Lars Winnerbäck - Stockholm
The ark - Calleth you, cometh I
Guns n' Roses - Knockin'on Heaven's door

2007-04-07 @ 17:08:53
Postat av: Jenny.

wft? Du lyssnar ju inte alls på Fall out boy, du gillar ju bara att man inte hör vad dom säger i refrängen så du kan sjunga med, precis som i alla dina favorit låtar. Jösses, du behöver hjälp fort.

2007-04-08 @ 00:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />