Fia ;D

Det har varit en trevlig dag i Sthlm, vi shoppade lite sen satt vi på kafeet " Muggen" på söder, det var jätte mysigt! Sen gick vi förbi pärlshoppen och jag blev jätte inspirerad att göra egna smycken. Jag ska åka dit någon helg och köpa massa pärlor, tänger och sidenband och sen ska jag ha värsta smyckesdagen här hemma :) Jaa det ska jag göra någon helg när jag har tid, vi får se när det blir, för jag har alltid fullt upp... Aja, men en dag ska jag ha fullt upp med att göra mina egna smycken! Nu ska jag äta mina nybakade scoones ;D ha det bra Pusss!

Hallå, det är många som besöker våran sida, men vart är kommentarerna?! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här....

2007-04-05 @ 00:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />