Fia ;D

Halloj! Förmiddagen har gått åt att ligga och slappa och se på MTV och ZT, jag zappar mellan dem så att jag kan lyssna på den kanalen som spelar bäst låt ;) Haha tråkigt!? Jaag vet! Men jag hade verkligen ingen lust att hitta på något imorse. Sen gick jag ut och sprang, och nu sitter jag här ska snart städa mitt rum för det är värsta bombnedslaget :S Så jag har fått värsta rycket och satt igång och storstädat det, och det kommer ta ett tag innan det är klart! Jag har så mkt krims krams, massa småprylar och saker som jag inte vill slänga, för tänk om jag behöver det någon gång sen senare. Men jag har hört ett citat som jag nog ska följa under dagens städning:
Det du inte har saknat behöver du inte, så släng! Haha men jag tycker det är så tråkigt och slänga gamla minnen ;P För alla saker är ju något slags minne ;) Jaja nog tjatat om saker...
Vi hörs Pusss! Shit vad suddig bilden var i förra inlägget ;P Sorry!
image289


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool :)

2007-04-02 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />