Emmy ;D

Valborg, firades som vanligt med grillfest hemma hos oss med massa gäster. Tillslut blev vi lite över 20 stycken + en hundgäst ;) Det har varit en trevlig kväll, med massa god mat, och än är den inte över. Jag tog en liten paus för att gå och göra ett blogginlägg, ska snart tillbaka till de andra som just nu är mitt uppe i att sjunga singstar.
Det blev ingen brasa iår heller, för vilket år i rad vet jag inte men jag och Jenny hade faktiskt planerat att gå ner till Maren och kolla in brasan och fyverkerierna men det blev inte av!
Imorgon måste jag plugga lite, sedan ska jag springa och efter det är det tillbaka till löp som gäller!
Ha det bra Puss <3
image530
Fia tycker att något är oerhört roligt haha ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny.

haha vad fejk fia ser ut XD.

2007-05-01 @ 00:11:05
Postat av: Anonym

säg det som inte fia skrattar åt ;):P

2007-05-01 @ 10:30:16
Postat av: Mary

Gud, är de bara jag som har svårt att se skillnad på dem här lr? =O

2007-05-01 @ 14:44:36
Postat av: Marianne

Halloj Emmy! Nu har jag knatat in på er blogg, just like you asked me to!

Det var trevligt på valborg, fast Fia saknades ju! Och du din lilla fegis, du sjöng ju inte!

Massor med kramar från äldsta kusinen!

2007-05-02 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />