Emmy ;D

Jag är så himla stolt över Fia och Mary, båda sprang jättebra i helgen! Nu är Fia säkert framme hemma hos Mary, och vart är jag? Jo lilla Emmy sitter hemma i radhuset i Södertälje, jag kom precis hem har varit med pappa och övningskört, det gick bra! Nu ska jag snart ut och springa, och eftersom min kära syster har övergivit mig denna helg och jag inte vågar springa ensam i läskiga Tveta så ska jag ta med mig Stella, då har jag sällskap och draghjälp ;) Haha! Igår var vi och firade moster Irma som fyllde 50 år, och därefter så väntade en kväll hemma framför datorn där det skulle beställas saker från Asos och fixas låtar till våra filmer. Idag har jag inte gjort så mycket, hjälpt pappa att byta däck, övningskört, ska snart träna och därefter ska jag bara ta det lungt i soffan framför tv med en godispåse och passionssodan som jag köpte igår ;)
Ha det bra Puss <3
image527
"När du står på toppen och tittar ner och det är ljust vart än du ser, när du har vunnit, kom ihåg mig då"

Kommentarer
Postat av: Louise

Bli medlem på sidan i URL-fönstret och DU kan vinna otrooligt fina priser! Så kom igen, registrera dig och VINN! Det kostar ingenting. Enda uppdraget är att samla poäng genom att vara med i roliga tävlingar m.m!

Postat av: Matte!

åh, emmy! visst längtar du tills matten på onsdag :D njut nu av din passionssoda!!

2007-04-29 @ 19:51:56
Postat av: Anonym

Hon längtar efter MATTE <3....

2007-05-01 @ 12:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />