Emmy ;D

Godmorgon ;)
Igår hade vi möte om alla nomineringar, mycket skratt och en och en halv timme senare var vi till slut färdiga. Och jag måste faktiskt säga att jag är väldigt nöjd med det vi kom på ;) Så nu är alla uppgifterna utdelade och nu behöver vi bara se fram emot den 11 maj då vi får dela med oss av våra roliga nomineringar!

Redovisningen i geografi gick väll bra efter omständigheterna, jag förstår inte hur någon och speciellt inte en lärare som borde veta hur det känns kan göra något så respektlöst. Där står jag framme vid tavlan och ska precis börja min redovisning när någon sätter nyckeln i låste och öppnar dörren. Det är en lärare som säger oj har ni redovisning ursäkta jag ska bara prata med Janne (våran lärare) han går bak till Janne i klassrummet, pratat ett tag och sedan går han ut. Ja allt jag man då råka ut för, det var inte särskilt roligt att bli störd och särskilt inte när jag redan tycker att det är jobbigt redan som det är med att redovisa nu ska jag få stå där framme extra länge med alla blickar på mig för att någon tanklös lärare hade bestämt sig för att komma in just då ;P
Och debatten i svenska förlorade vårat lag men det gör inget för vi var bäst ändå ;) Alla tyckte bara att det var synd om det andra laget så att dom tröströstade på dom ;) haha

Nu ska jag måla mina naglar, sen ska jag plugga lite och efter det gå till skolan :)
Ha det bra allihopa puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />