Emmy ;D

Jag har ont i halsen :( Har känt mig hängig sedan måndags, vaknade med halsont idag! Typiskt, det måste ha varit för att jag frös så mycket i måndags då jag stod stilla och delade ut de där jävla plaketterna! ALDRIG MER!
Har inte tränat på tre dagar, måste bli frisk snart! Dricker typ minst tre koppar té om dagen, höst upp på favoritlistan står vanlijte, på andra plats kommer jordgubbste ;)

Borde plugga men det finns så mycket roligare saker att ha kunskap om istället för kinas befolkning
tex visste du att...
...man nyser i en hastighet av 160km/tim.
...världens sömnigaste djur är sengångaren som sover bort 80% av sitt liv.
...en loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd, det är som om en människa skulle hoppa lika långt som en fotbollsplan.
...En genomsnittlig persons vänsterhand gör 56% av jobbet då du skriver på ett tangentbord.
...myror alltid ramlar på höger sida när de är berusade.

Det visste ni inte va ;)  Ha det bra puss <3
image369

Kommentarer
Postat av: Anonym

nepp,de visste vi inte. hur vet man att myror ramlar åt höger då?

2007-04-11 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />